Tosbigimleben Her zaman kaldırır dersiniz bir kere kaldıramaz sonra siz pişmanlık yaşarsınız Allah korusun 🥺 benim kızım da bazen huzursuzluk yapıyordu gündüzleri son çare yüz üstü yatırmakta buluyordum ama uyanana kadar yanında bekliyordum. Ve ya derin uykuya geçtiğinde sakince tekrar sırt üstü çeviriyordum. Bebeklerde sırt üstü yatırılması öneriliyor hem omurga gelişimi açısından hem de kustuğunda kolaylıkla atabilmesi için 🌸