Merhabalar arkadaşlar ek gıdaya yeni geçtik. Bugün 3. Günümüzdü. Buharda patates haşlayıp üzerine zeytinyağı koyuyorum çatalla eziyorum biraz pütürlü bırakarak bebeğime veriyorum. Bebeklerin ek gıdaya yeni geçtiklerinde öğürdüklerini okumuştum ama ne zaman geçer acaba tecrübelerinize dayanarak söylerseniz çok mutlu olurum. Bir de sürekli ağzındakileri çıkarıyor yani yiyor mu emin bile değilim işte öyle bir durum 😅