Pamsdream valla ben onun satış politikası olduğunu düşünüyorum kızım hala aventin 0-6 aylığını kullanıyor. Büyük başka marka vardı kabul etmedi. Maksat zaten memeyi oyun yapmaması için emme ihtiyacının giderilmesi için emzik var . Yani meme yerine düşündüğümüz de anne meme ucu da 6 aydan sonra büyümüyor 😂 bana pek mantıklı gelmiyor. Kızım 11 aylık hala 0-6 ya devam