Mavisinannesi1804_ Kızlar bugün 40 ım çıktı çok şükür. Lazere başlamak istiyorum ne zaman başlamalıyım ya da doktoruma danışma gerek var mı bu konuda.
burcu0302 Mavisinannesi1804_ Doğumdan 6 ay sonra hormonlar normale dönüyormuş ilk 6 ay yapılmıyor ben de o yüzden bekliyorum
Miraninannesiiii Mavisinannesi1804_ 40 imin çıktığı gün gittim sadece genital bölgeme yaptırmadım bu zararı olmadı bana karar senin
Masalkizinannesi Mavisinannesi1804_ emzirme sürecinde onermiyorlar. Kuzenim yurtdisinda bu isi yapıyor hormonlardan dolayi verimli sonuç alamazsın ama insanlar para için bunu söylemiyorlar direk olur yaparız diyorlar dedi o yüzden ben bekliyorum beklemenizi tavsiye ederim paranız boşa gitmesin
Pelopelo Masalkizinannesi Aynen önermedi güvendiğim bir doktor. Yapanlar söylemez dedi. Risk almak istemiyorum öncelik bebek şimdilik
Yusufff-41 Mavisinannesi1804_ canım benim doktorum gidebilirsin sezeryan yerine atış yaptırma ama demişti ben altı aylıkken başladım bir şey olmasın diye sezaryen yerine de dikkat edin diye hala söylüyorum 😀
Masalkizinannesi Pelopelo bebek için riskli bir durum yok aslında ama bu hormonlarla bitmez dedi kuzenim sil baştan olur diyor.