Feride10 Kızlar bebeğim 13 günlük dün geceden beri kakasını yapmıyor. Karnı da sert ve şişkin. Yenidoğan karnı şişkin olur diyenler var ama normal mi bilmiyorum bu durum. Sizinkiler nasıl? Sadece anne sütü ve d vitamini alıyor.
sedaozdemir Feride10 anne sutu ıle beslenen bır bebek 7 gune kadar kaka yapmayabılır,bende aynı durumu yasadım ,kafanıza takmayın sorun yok
Feride10 sedaozdemir kaka yapmamasına çok takılmadım açıkcası ama karnının şişkin ve sert oluşu normal mi yenidoğan için?
Ahsenakb 5 günü gecerse 1 tatlı kaşığı zeytinyağı sütüünüze katın verin rahatlıyor doktorum önermişti