Valla ben ayakta sallıyorum sonuçta ayak her yerde bizimle zaten dışarda arabasında da uyuyor memede de arada uyuyor ama bunu her yerde yapamıyoruz sallama bence kurtarıcı eğitimmiş şuymuş buymuş ya bu çocuklar zaten zamanı gelince bizsiz uyuyacak bırakalım anneleri olarak bize baka baka uyusunlar ben bazen ellerini tutup gözlerine bakıyorum ne huzurlu dalıyor yavrum.