cocomelon33 v12 kullanıyorum. 2 modeli var benimki başlık sayısı az olan ama gayet yeterli başlıkları. V15 in çekim gücü ve toz haznesi daha büyük. V15 hiç denemedim fikri yok ama v12 benim için oldukça yeterli ve pratik. Haznesi tek seferde dolmuyor. Ortalama gün aşırı kullanıyorum. Şarjı oldukça yeterli. Evim 3+1 140 metrekare civarında. Lazer başlık benim olmazsa olmazım oldu. Ama hangisini alırsanız alın memnun kalacağınıza eminim diyebilirim😊