cocomelon33 ben de v12 slim detect var. Annemler hediye almıştı bana çok memnunum. Evde köpeğim de var hiç sorun yaşamıyorum. Sadece tüy dökme döneminde iki kere boşaltıyorum hazneyi onun haricinde tek hazneyle süpürebiliyorum 3+1 evimi. Lazer başlık bence aşırı gerekli değil, bütçeniz varsa neden olmasın tabi ama sırf ona göre karar vermeyin bence. Annemde de v15 var bu arada bana çok zor geliyor onu kullanmak. Hem çok ağır hem de saçma sapan sürekli tetiğe çarpıyor elim 😂