kutaybebis emzirirken neleri yemeliyiz ya da yememeliyiz özellikle uzak durmamız gerekenler neler tavsiyeleriniz neler hanımlar? kola kahve vs tüketmemeli miyiz ufak tefek kaçamaklardan bişey olur mu detaylı bilgi sahibi olan paylaşabilir mi 😊
ikicocukcokcocuk kutaybebis protein ağırlıklı besleniyorum ben kuruyemiş sütü yağlandırıyor ben 1 bardak kola 1bardak çay içiyorum yani bişi olmuyor insanız ne kadar uzak duracagız çayı önceden çok içerdim şimdi düştü 😂
_Koncuy_ kutaybebis ilk aklıma gelen bakla. Kesinlikle yenilmemesi gerekiyor çocuklarda da 2 yaş sonrası verilmeliymiş. Kafeinli şeyler bebeklerin vücutların geç atıldığı ve sütün kalitesini bozduğu için önerilmiyor ama günde bir iki bardak içilebilir de deniliyor çay veya kahve . Bir de sağlıksız yiyecek içecek tüketildiğinde sütte azalma oluyor