Kızlar oğlum 2 aylık ama gündüz derin uykusu sıfır. Uykusu olduğu halde inatla ağlıyor krize giriyor meme versem bile onda da kıvranıyor. Simplex gaz damlası kullanıyorum atmadığı zaman sütüm olmuyor mecburen mama veriyorum. Dün gece 1e kadar kıyametler koptu gözleri kapalı ağlıyor. Biliyorum daha çok küçük ama ister istemez gücüm bitti diyebilirim. Karnından gurultu geliyor sürekli kaka çiş bezleri sayıyorum normal. Kendimi gerçekten çaresiz hissediyorum nolur geçecek diyin aynı durumda olanlar 🥺