kucukoglum_1 Kızlar 40ımda ertsı gun spiral taktırdım taktırdıktan sonra kanamam oldu 3gun Sonra kanama bitti sarı akıntı oldu kokulu bir sekılde bugun tekrar kanama oldu normalmı acaba spiral taktıranlar böylemi oluyo randevuda bulamıyorum
irmarose kucukoglum_1 spiral sonrası kanama normal,spiral bir de ara kanamalar yapar. Genelde 3 ay sürebilir doktorlar kokuyu bilemem ama yeni takıldığı için ara kanama normal benim de olmuştu
Nrc-2 kucukoglum_1 ilk 2 ay falan bu tarz durumlar normal uzun sürerse ve çoğalırsa kontrol ettirin bence. Benim bir sene oldu vucdum anca alışıyor ama adet öncesi ağrım inanılmaz fazla spiral yüzünden. Rahat bir yöntem olduğu için katlanıyorum mecbur 🌸
kucukoglum_1 @“irmarose”#p26008855anladım cnm bnm bırde sarı akıntı oluyor koyu o gectı sımdıde kanama basladı
gurbet_gelini12 kucukoglum_1 40 tan sonra takmıyorlar diye biliyorum 3 ay sonra taktılar rahim yerine tam oturmadığı için kanama normal olabilir ama 40 sonra takmak bilmiyorum ilk defa duydum