5 gündür tuvalet eğitimindeyiz hanımlar ilk 3 gün her şey çok güzel di zaten aylar öncesinden anlatıyordum çiş meselesini ilk gün bile çok güzel büyük çişini bile yapmıştı çişi gelince söylüyordu ama kaynanam olacak baş belası çocuğumu ben yokken 2 sefer ağacın altına çiş yaptırmaya çalışmış oğlum da ağlamış yapmamış 2 gündür kesinlikle çişini söylemiyor anca ben zorla götürürsem yapıyor onun dışında altına yapıyor sanırım o kadın yüzünden korktu çocuğum tepki vermiyorum iyice korkmasın diye ama çok sıkıntıdayim ne yapabilirim tavsiyeleriniz var mı oğlum 23 aylık bu arada