Cansuakbulutyilmaz başlangıç değerlerimiz ve ayımız aynıymış aslında… Bizim tefavimiz iki ay sürdü o zamanlar bana herkes kısa süre bak dese de o size göre bana göre nasıl geçecek iki ay diyordum geçiyormuş… Tek doktorla kalmasaydiniz nerde yasiyorsunuz bilmiyorum ama bende küçük bir ilcedeyim oradaki devlet hastanesinde teşhis kondu yakındaki büyükşehirden özel bir profesör bulduk ona gittik o bize daha sakin durumu açıkladı ve bandaj kullanımı zor ve genelde kalça çıkığı durumunda kullanıldığını söyledi biraz daha maliyetli ama daha konforlu bir alet önerdi Tübingen ortez onu kullandik… Buarada devlet hastanesinde bandaji almıştık ve doktora götürmüştük tekrar o takmıştı ve açıları o belilrelyip tükenmez kalemle cırt cırtlı yerleri işaretleyip banyodan sonra takınca bile o işarete göre takmalisiniz demişti doktor… Tübingen ortezde de boncuklar var o boncukların sayısını belirliyor doktor yani ikisinde de kullanım şeklini doktor ayarlıyor maddi olarak bilemem tabi ama letgoda falan da oluyormuş boncuklu ortez Tübingen ortez diye arayabilirsiniz biz o zamanlar bilmiyorduk… Ben iki aparatı da hastaneye teslim ettim bizden sonra (kimse yaşamasın ama) olur da birine ihtiyaç olursa orda vermeleri için yoksa göndermek isterdim🙏 biliyorum sizi en iyi ben anlarım o burukluğu… Bandaji taktırıp eve geldiğimde neler hissettiğimi nasıl ağlayıp ne yaşadığımı ama inanın geçecek şükürler olsun ki çok minik dereceler aslında …