Gizemlianne_ 38 haftalık doğum yaptım bebeğim 08.09.2022 de dünyaya geldi nasıl hesapliycam atak da mı değil mi hiç bişey anlamadim 1 hafta sonra 9 aylık
twofruits Gizemlianne_ atak hesaplama olarak yazın internette hesaplanıyor bebeğinizin doğduğu tarihi değil doğması gereken tarihi yazıyorsunuz örnek olarak oğlum 26 ekimde doğdu ama 3 kasım dı son adet tarihine göre 40. Hafta