Kızlar 🤷🏻♀️ Artık çıldırıyoum bugün 3 aylık olduk ama oğlum 2ay aşısından sonra üstünü değiştirtmiyor kıyameti koparıyor giydirceğimi anladığı an ağlamaya başlıyor ama bi ağrısı falan olsa normalde de ağlar çok hareketli bir bebek. Kıyafeti getirdiğim an ağlıyor düzelir mi neden böyle artık üstünü değiştirsim gelmiyor ☹️☹️