Merhaba güzel anneler, kızım 3 günlük. Onu emzirmeyi çok istiyorum, sezeryandan çıkar çıkmaz emzirmeye çalışmaya başladım, ama henüz emmeyi beceremiyor. Kaşık biberon ya da kaşıkla besliyorum, sürekli de emzirmeye alışsın diye uğraşıyorum. Biliyorum öğrenecektir ama bir yanım da umutsuzluğa kapılmaya başladı. Sürekli sağım yapıyorum, emzirmeye çalışıyorum, kaşıkla besliyorum… Bu döngü biter mi? Rahat rahat memeyle emeceği günler gelir mi? Tecrübeli annelerden fikir bekliyorum