Biz 45günlüğüz kanamam 30güm kadar çok az old, 37ye kadarda az az leke gibi oldu. Daha sonra 42.gün regl ağrısı gibi ağrı girdi belime ve bikaç damla şeklinde kanama oldu sonra ikş gün yine lekelenme oldu, regl olabilir mi? Yoksa doğum sonrası kanamam devam mı ediyor anlayamadım