Noname21 veriyorum haftada 3 gün hemde. Çok güzel bı sekilde köyden kestiriyorum. Güzelce temizletip paket paket yaptırıyorum. Her pazar 1 paketini çıkarıp düdüklüde 1,5 saat kaynatıyoruz suyunu karton bardaklara koyarak muhafaza ediyorum buzlukta etide didikleyip porsiyonluk olarak buzdolabı poşetine koyup 1 hafta içinde ne şekilde vereceksem ogunluk çıkarıyorum buzluktan anlık tüketiyor. Kesin yargılı konuşmak hüküm vermek karşıda ki insanı da yanlis yönlendirir. “Sağlıklı değil” “doktorlar önermiyor”
Bu market tavuğu için gecerli olabilir ama doğal olan sağlıklı olan bir besini doktorlarda tüketilmesini öneriyor.