Kızım bu zamana kadar telefon yada tablet almadı eline .arada çizgi film izler .yazı yahtasiyla birşeyler çizer .oyuncakları ile oyun oynar .bahçede vakit geçiririz birlikte .babası ile ektiklerimizi sular .şimdi gelelim asıl meseleye .arkadaşlarimla buluştuğumda cocuklarina ya telefon yada tablet veriyorlar . Kızım bugunlerde benden tablet istemeye başladı bende tablet istiyorum diyor ve ağlıyor . Tabletin zararlı olduğunu söylüyorum ,neden onlar almışlar o zaman diyor . Ben neyapacam şimdi ..