Ess92 merhaba benim kızım için de öyle dediler yok kapanır erkenden yok çok tehlikeli falan hem cocuk doktoruna götürdüm hem nörolojiye ama doktorlar kafası büyüyor sıkıntı olmaz diyip gönderdiler ebeler korkutuyor biraz kızım suan 7 buçuk aylık kapanmak üzere büyük ihtimal 8 aylıkken kapanır genetik bence mesela eşimin kafa yapısı büyük görümcemin oglununda kafası eşiminkine benziyor o da geç kapanmış öyle korkutmuşlar benim kafam küçük eşime göre mesela ben lohusa zamanı hergün ağlardım artık düşünmüyorum bile yeterki kafası büyüsün gelişimi geri kalmasın her bebek aynı değil kapalı doğan da varmış korkmayın