Bus1903 kusura bakmayın ben siz de bana çıkıştınız sandım o yüzden öyle yazdım. Yanlış anlaşıldım. Anestezi öncesi anne sütü ile 4 saat, mama ile 6 saat açlık olması gerekirmiş. Mamanın sindirimi daha uzun sürdüğü için o sınıfa koymuşlardır. Anlamayan aileler oluyor ya o amaçla. Afedersiniz tekrar kabalık ettim