Papiii Kizlar bugün hastaneden cikdik bebegim 2 güblük.Eve geldim sütüm hala gelmedi hastanede verilen yemekden aldım gütirdim.İlk ölçü ne kadar yapmaliyim.30ml ılık suya +1kasik dediler her 3 saatden bir.
MerveeeeeEsila Papiii ben çok tecrübesizdim bebekler doyduğunu anlamıyorlarmış megersem ben 60 90 ml verdim sonra bebeğim gaz dan dolayı kolik bebek oldu aman dikkat edin 30 ml 1 ölçek yetermiş megersem
hilalhsnygt Papiii bizimki 15 ml anca bitiriyordu yenidoğanken siz 30 ml 1 ölçek deneyin daha fazlası bebeğe de ağır gelir gözlemleyerek tahmin edersiniz zaten ne kadar arttırmanız gerektigini ileriki dönemlerde.. Zamanla tecrübe ediniyor insan merak etmeyin
Gny18 Papiii 3 saatde bir doyurursan sarılık olur bebek Allah korusun. Sütün hemen insin diye bol bol emzir.
Anneolmusbirkadin Mama hakkında bir bilgim yok ama ben sezaryenle doğum yaptm eve geldiğim gün sıcağa yakın ılık dus aldm sütüm gelmisti tavsiye ederim.