Duna41 ben goldan goat kullanıyorum biçok mamayı denedim sma çocuklarn %90nı kusturuyormuş ki benm kızımı da feci kusturdu aptamil verdim gaz ve kabızlık yaptı sonra aptamil conformil verdm oda ishal yaptı sonra hipp verdim o mama güzel ama süt alerjisi çktı bu seferde sonra doktor tavsiyesiyle goldana geçtk memnunum yaptıgım araştırmalara göre anne sütüne en yakını buymuş gaz sorunu da azaldı şuan için kilo alımı da normal bej tavsiye ederim