refiye1987 1.5 aylık bebeğim var ve sanki ishal gibi sabahtan beri 3 oldu altına yapıyor normalmi sizce
izd refiye1987 benim bebeğimin de o dönemde kakası hiç katı olmadı, zaten anne sütü alıyordu. Fazla emdipinde daha fazla yapardı. Arada pırt kakaları olurdu. Bana çok normal geldi açıkçası
ugurbocugu refiye1987 benim bebeğim o aylarda her bezine kaka yapıyordu, kakasız bez görünce şaşırıyordum
Aysunsahra Katı yapamaz zaten anne sütü veya mama alıyor. Endişelenmeyin günde 5-6 ti geçmesin yeterli.onlar ıkınamıyor o yüzden birden bağırsaklarını boşaltamaz bazen böle ara vererek yapabilir.