Merhaba anneler. Eski postumu okuyanlar bilir kanser ile mücadele ediyoruz. Son çekilen MR görüntüsünde skolyotik bir durumdan da bahsedilmiş. Evet hayati bir şey değil ancak engellenebilir bir şey ise gerekli bilgiyi öğrenmek ve önlemini almak istiyorum. Bu konuda tecrübesi olan biri var mıdır?