Zdg35 benimde 2 ay 12 günlük evdeyken zıbın üzerine pijama takımı veya tulum çorap giydirmiyorum gece yatarken veya ev çok sıcaksa dışarı çıkarırken de ince penye ve tayt zaten pusette oluyor battaniye örtüldüğü için soğuk almıyor dışrda kucağıma alacaksam yelek giydiriyorum üzerine öle kucağıma alıyorum çoçuk kalın giydirince isilik oluyor zaten direk o yüzden kalın giydirmeye gerek yok bugün de mesela tayt üzerine kısa kollu tişört onun üzerine hırka giydirdim