Bebeğim doğduğundan beri anne sütü alıyor. Mama hiç içmedi. 14 aylık ve yeniden hamileyim. Normalde emzirmeye devam etmek istiyordum ancak bebeğimin iştahı olmadığı için doktor emzirmeyi kesmemi söyledi. Son 3 aydır aynı kiloda. Ancak hiçbir mamayı içmiyor tadını beğenmiyor. Haftaya emzirmeyi kesmek için eşimle kızım yalnız uyuyacaklar. Binerona mama koymak istiyorum. Mama tadı olarak en iyisiönerebileceğiniz bebeklerin tadını en çok sevdiği mama markası nedir?