Ormanmeyveli Gerçekten kızlar perışanım gece uykusu yok sürekli ağlama uykuda dönme mızır mızır. Gündüz desen sürekli elinden tutup yürümek istiyor. Oturunca ağlıyor yemek zaten zorla. Hayır yapma dediğim şeylere bağıra bağıra ağlıyor. Ruh hali çok değişken çığlık çığlığa ağlarken 10 dakika sonra kahkaha atıyor. Birde diş geliyor. Sizler nasılsınız? İlk defa bu kadar yıprandığımı hissediyorum
Smsrs Ormanmeyveli Yenidoğan hali bile bu kadar zorlamadı bacım 😞 8 buçuk aylık sürünüyorum resmen. Tutunup kalkmalar başladı her yere tutunup kalkıyor göz görmesin güm pat. Gece hele 16362626 kere uyanıyor uykuda ağlıyor emerek uyuyor. Yemek desen yok tükürme ama her şey kaşık dudağına değsin 15 dk tükürüyor 🤪 alıştım ya bünyem yıkılmadı ama ayakta da değil 😂😂😂
Zey21 Ormanmeyveli kızım 16 aylık. O dönem ben nasıl yıkılmadım bilmiyorum. Gece her yarım saatte bir çığlık çığlığa uyanırdı bir gecede 15-20 arası. Bazen yatırırdım beş dk sonra uyanırdı . Sabah altıda kalkıp yedide derse okula giderdim sürünürdüm( evde olunca da aynı hatta bence daha zor) iki ay sürdü ben on kilo verdim yemek yiyememekten uykusuzluktan. Şu an gece gene 5 uyanıyor ama o dönem kabus, aşlah yardımınız olsun
Aysunsahra 8 biter 10 başlar o biter diş benimde hayatımdan 14 ay geçti nasıl geçti.böle mızmız olduğu zaman hep aklıma bi ağrısı var şuan bana söyleyemiyor canı yanıyor ben anlayamıyorum bana başka türlü anlatıyor derdini derim gerçekten de öle yoksa bu kadar zorlamıyor beni kızım .böle düşününce biraz daha kolay geliyor.daha anlayışlı oluyorum ona karşı.
Sedaliz Ben de öyleyim artık bıraktım akışına , uyuturum on dakikaya uyanır , gunduz bir uyku uyusa operim başıma koyarım , gece 10 kere kalkar , çok yoruldum ben de
Ormanmeyveli Smsrs Yeminle aynıyız. Elimden tutun yürütün ben de her yeri dağıtayım vurayım kırayım istiyor. Çocuktan soğudum…
Smsrs Ormanmeyveli Böyle bırakabileceğim biri olsa kendime 30 dk da olsa vakit ayırmak istiyorum ama yok. İkinci çocuk düşünürsem 8. Ayı düşünüp töbee derim 😂