ikibebebiranne_ benim de kızım 4,5 aylık ve burnu tıkalı bugün 5. Gün önce sterşmar ve aspirasyon yaptık sonra pediatristini aradım dedi ki nazal yıkama daha güvenli. Bugün yaptık ilk, of of of o nasıl bir şeydi, fıkır tıkır ne varsa aktı ve günler sonra ilk defa rahatça emdi venşimdi uyuyor. I ❤️ nazal yıkama