Zeynep_can01 bizim doktorumuz da başlatması. Bebeklerin barsak geçirgenliği ancak 6. Ayda sadece yavaş ve ek gıda içeriğini sindirebilecek duruma geldiğinden, olası gıda alerjileri ve çocukluk ve yetişkinlik sağlık sorunları önüne geçmek için 6. Ayı beklemek zorundasın dedi. 9 çocuğa bir şey olmaz ama 1 çocuğa bile olma ihtimali bence alınacak risk değil. Sütünüz muhtemelen kesilmemiştir zaman zaman azalır süt aslında ama prolaktin kesilmedikçe süt kesilmez. Ancak oksitosin azalmıltır yani üretilen sütün dağıtımında aksamalar olabilir, oksitosinnsalgılamanın en iyi yolu bebeği emzirmek. Biz şöyle yaptık süt azaldığında ve benim bebeğim sağ memeye abanıp sol memeyi pek emmediğinde, sağı emerken sol için mochi manuel süt toplama şeysşni taktım sol memeye bu da aynı anda daha güçlü sinyal gönderirmiş beyine, solda da süt artışı oldu mesela bebeğim solu eskisine nazaran daha sık ve uzun emmeye başladı. Eğer ki az ise yine de beslenmesine destek için doktorunuzun önereceği az miktarlarda formül süt kullanmayı danışabilirsiniz?