Pearlyyy Selam kızlar, doğum (sezaryen) yapalı 3.5 ay oluyor, son 1 aydır çok halsizim başta uykusuzluktan sanıyodum ama uyuduğumda da böyle vitamin eksikliği midir? Varmı böyle olan