TZA kevser23 hastaneye yönlendiriyorlar hatta bize devlet hastanesinden sıra ayarlayacaklardı ama doktorumuzun olduğu hastanede çektirdim
Gurbettebianne kevser23 hastanede çektireceksin .önce çocuk dr a gideceksin o sana ultrason için yönlerdirmesini yapacak
NNeslihaNN [bilinmeyen] evet en son bebegim 40 ı çıkınca gitmiştim bu ara yine gidicez oraya bizde istanbuldayız 🙂
Gokceninannesi Ben bugun yaptrdm fakat bi taraf sinirda dedi daha kzm 1ay 22gunluk.muhtemelen buna bagli dedi 1 ay cift bez tak 1 ay snra tekrar gelin dedi saglikci olmama ragmen konu kızım olunca endiseli bir anne oluyrum sadece 🙈 yaptran ve sonuc alan varmi aranzda kzlar