tutubaby Merhabalar arkadaşlar.Yenidoğan bebeğim için eskişehirde gidipte memnun kaldığınız çocuk doktoru var mı? Özel hastaneler olursa sevinirim.Şehir hastanesi istemiyorum çok ilgilendiklerini düşünmüyorum 🙏
bebek-kaya tutubaby Batıkent Ümit hastanesi Nurcan Bayçora yaklaşımı hekimliği çok iyi kızım ondan başkasında muayene olmak istemiyor korkuyor
ayazegemom tutubaby doğumundan itibaren her ay acibademde Mehmet kuşku var ona götürüyorum çok memnunum.
Haticeunall tutubaby ŞADİ İDEM doktor çok deneyimli ve çok bilgili bebeklere kesinlikle ilaçla yaklaşmıyor çok bilgilendiriyor ve dikkatli muayene ediyor soho iş merkezinde kendisinin yeri
Kyfz Biz de Nurcan hanıma gidiyoruz. 2 aylık oldu bebeğim. Memnunuz. Gördüğü şeyleri daha biz sormadan söylüyor. Kafamıza takılan bir şey olduğunda güzelce anlatıyor.