Gizemdelici emziriyorsunuz degil mi.aktif bi sekilde emiyorsa sut azalmaz yada bitmez endise etmeyin.sizi emdigi surece sut uretilir ama emmeyi yada emmiyorsa sagmayi azaltirsaniz azalir.tamamen sut uretimi memelerin uyarilmasiyla alakali.adet doneminde biraz bi azalma olur ama o da emerken anlasilmaz bile.bebegin emdigi daha cok sagim da az cikabilir bunu da unutmayin.makinenin gucu ,sagma sureniz vs bunlar da miktari yaniltir.yani cikan sute bakip kendinizi strese sokmayin. Mesela soyle anlatayim.ben gorumcemle 3gunbarayla dogum yaptim.ikimiz de sagim yapiyorduk o 100 ml sagarken benden 50 cikiyordu.sonra ben duzenli sagima devam ettim emdirdigim halde gunde 2 kez sagdim.ve ben stok yaptim bol bol bu sayede.sonra gorumcem sagmayi birakti nasilsa cok sutum diye dusundu.ama sonranazaldi ve mama basladi sonra da mamaya alisinca bebek emmeyi birakti daha 6ay olmadan.ben 1 kez mama ihtiyaci duymadim.hala sagiyorum ve emiyor bol bol 1yasindayiz.yani diyecegim su ki.emzirin ve sagmaya devam edin.