Üç gündür ikindi sonrası ateşi çıkıyor. Kafası cayır cayır yanıyor ama yanakları vs ölçtüğumde 36.7 falan boynunu ağzını ya da koltuk altını olcuyorum 38 39 karı buluyor bazen. İştahı hiç yok. Eli agzinda mız mız . Doktora da götürdük muayene ettiler hasta değil dediler. Çok yüksek ihtimal diş gibi . Ama.ne zaman geçecek bu ateşlenme durumu. Korkuyorum yüksek ateşten bir şey olur diye. Calpol veriyorum, tetagil,zeytinyağı karanfil hepsini yapıyorum. Ne zaman geçecek :( 8 ay 21 günlük bu arada alttaki iki dişi 20 gün önce patladı