Cankuzumcpy 21 aylık kızım bırakalı 15 gün oldu benim kayınvalidem bi kaç gün bizde kalacaktı o birdeyken gündüz bırakıp dışarı falan çıktım o süreçte aramadı gece yönünden şanslıydım kızım kendisi bi anda gece beslenmesini bıraktı , kayınvalidem gidince de bi kaç gün istedi itiraz etmedim verdim bir kaç gün gündüz bir defaya kadar düşürdüm emme sayısını sonra tamamen vermedim bu süreçte sevdiği meyveler , atıştırmalıklar oyuncakları parka çıkarmak vs bu tarz şeylerle hep dikkatini dağıttım agrasif bir çocuk oldu bir hafta boyunca sonra bu da düzeldi istediği zaman uyumuşlar dedim ben ve kızımda çok etkili oldu sürekli kendisi uyuyorlar demeye başladı sarılıp öpebilirsin dokunabilirsin dedim ve işe yaradı gözümde çok büyüyordu ama iki tarafta hazırsa çok kolay ilk etapta ben kendimi iyi hissetmedim çok duygusal bi bağ ve artık sonlandırma zamanı olarak düşününce biraz üzüldüm 🥲 umarım en az hasarla atlatırsınız kolaylıklar diliyorum 🙏🏻