Busra4598 Bebeğim eskisi gibi emmiyor sütüm de var neden acaba iştahımı yok veya baska bişey mi aranızda Boyle olan var mı
izd Biberon veya emzik alıyor ise meme ucu şaşkınlığı yaşıyor olabilir. Emzirmeye devam edin lütfen zira anne sütü bir mucize..
izd Busra4598 kontrol edin, atak hafası olabilir, doktoru bir genel muayene etsin belki kilosunu falan damkontrol eder belki burnu tıkalı bilemedim ama fiziksel durumunu virmkontrol ettirmek fena bir fikir olmayabilir ;)
Merhaba_anne Busra4598 nasıl anladiniz balgamı oldugunu oksuruyor muydu benim bebegiminde emmesi zayifladi
Busra4598 Merhaba_anne bizimki o gün balgamı atınca emmeye başlamıştı daha sonra yine fazla emmedi doktor da öfkelendiğinde emmez önce sakinleştir oyle emzir dedi bebeklerinde balgam atması normalmiş mikrobu agız yoluyla atıyormuş öksürüğe de normal dedi ama şimdi birşeyi yok öfkelenmesinin sebebi gazmış ilacı değiştirdik
Esma1993 Busra4598 ben cocuk dr aslinda sormustum balgami olabilir mi diye oda cigerleri temiz dedi bana anlamadim bisi
Busra4598 Esma1993 haiff hırıltılık vardı ama birkaç güne hepsi geçti hava güzel oldugunda dısarı çıkardık onu da tabi vucut alıskın değil ondan balgam öksürük hırıltı birkaç gün sürdü doktor da normal dedi olur oyle seyler dedi ilaç vs yazmadı zaten eve gelınce de gecti benımkı doktoru görünce iyileşiyo😂