AliEren21 Bu durumu yaşayan arkadaşlar bilgi verir misiniz bebeğim 3,5 aylık baş çevresi sınırda bir doktor nörolojiye bir doktor beyin cerrahına gösterin dedi sizler ne yaptınız?
Sule_sare AliEren21 sizin değeriniz persentil tablosuna göre gayet normal neden yönlendirdiğini anlayamadım
AliEren21 Bizde çözmüş değiliz bıngıldağı da kapanmaya yakın nörolojiye geldik bekliyoruz bakalım inşallah sorun yoktur
AliEren21 Keskin merhaba mesajınızı çok gördüm kusura bakmayın evet nörolojiye de gittik beyin cerrahına da ikisi de şuan için korkulacak bir durum olmadığını takip edileceğini söylediler siz ne durumdasınız?
Keskin AliEren21 biz de nörolojiye gitmiştik bi sıkıntı yoktu en son eve kapanmış dedi başının çevresi önemli dedi o günden beri elimde mezura ölçüyorum stres yapıyor ben de .umarım genetiktir
AliEren21 Keskin bende aynı durumdayım seninle bizim ki henüz tam kapanmadı 3,5 aylığız 39,2 ölçüldü 1 hafta önce psikolojim bozuldu bende ölçüyorum sürekli genetik olmasını diliyorum çünkü başım da büyük değil
Keskin AliEren21 ebe bırak kullanmayı dedi..3 haftadır vermiyorum .bu hafta gidip kontrol ettireyimnbari diyorum.2700 doğmuştu bi dönem kilosuna takmıştım şimdi kafasına .33 cm doğmuştu venimki kafası vence normal gidiyor ama 🙏Allah korusun bebişlerimizi artık.
Farahzeynep AliEren21 benim kızımın da 6 aylıkken kafası biraz küçük dedi doktor ama nörolojiye falan yönlendirmedi, 40.5du o zaman 👀
Eymeniim Farahzeynep benimki 5bucuk aylık hatta pramature 4olmasi lazım dün baş çevresi 40.6 çıktı acil nörolojiye dedi hatta post açtım dün kilosu boyu ne kadardi. 6aylikken hatirliyormusunuz
Pinkbery Baş cevresi ayda 0.5-1 cm arasında büyür. Bir ay büyümez diğer ay 2 cm birden büyür. Düzenli takip edin korkmayın 🙂 benim kzıım baş cevresi 37cm di dogdugu zaman Aydada 39 bucuktu. Sorun yaşamadık. Sadece cok büyük olmadı kafası yani.
Minikerkegim Pinkbery aynen dediğiniz gbi iki buçuk aylıktı 37cmdi doğduğunda da 37cmdi.ikinci aydada kapanmıştı bıngıldağımız Su an 4 aylık 42cm olmuş ☺️