Zynp1705 Bebegime ne yedirsem kusuyor.ağzınida açmıyor zaten genelde.zorladigimda zamanda ağlıyor.8 aylık olmak üzere.önerisi olan varmı?yemek yemege nasıl alıştırabilirim