NaimeYilmaz merhaba 4 5 kere oldum demişsiniz endoskobi dimi. Peki nasıl cesaret ettiniz kötü birsey yaşadınız mı yan etkileri nedir acaba. Ben 2 gün önce oldum ve haka ağrım var gibi mid3 tarafında. Ve benim moralim çok bozuyorlar işte fazla yaşamasın kesin ölürsünüz yapan hepsi rahmetli oldu taşın me ki oldun😔😔😔😔😔 sabahtan kaç kere ağladım korkudan anlatamam😔😔😔