kivitoannesii Kozlar bebeğim gece deliksiz uyumuyor sadece mama veriyorum 2,5 3 saat en geç kedin kalkıyor normal mi bu doyuyor da aslında arkadaşım sadece emziriyor gece deliksiz uyuyor sabah kalkıyor dedi çok moralim bozuldu
gamzeruzgarr kivitoannesii canım benim oğlumda 3 aylik sadece emziriyorum. Ama hiç sabaha kadar uyuduğunu görmedim 😅😅 her 2-3 saatte kesin kalkar, hatta dün gece her saat başı emdi😴😴 yani her bebek aynı olmuyo bozma moralini
BskSrc kivitoannesii canım benim bebiş sadece anne sütü ile besleniyor, 3 ay 28 günlük.. gece 2-3 saatte bir uyanıyor, meme istiyor. Geçtiğimiz günlerde 4-5 saat uyurdu şimdi 2-3 saate indi.. normal sanırım yaşadıklarımız 🤤🤷🏻♀️
Zeynepelcin kivitoannesii canim o aylarda çok normal kalkması.daha küçük benim kızım 6 aylik falan olduğunda gece kalkmalari azaldı mama veriyorduk ben.mwsela atkadadim emziriyor kizlarimi 1 buçuk yaşında şuan onunki hala geceleri kalkar.yani bebekten bebege değişiyor. Zamanla oturur.
Sadecehuzur kivitoannesii valla benim çocuğum 1 yaşına girecek daha deliksiz uyuduğu gün sayısı bir elin parmaklarını geçmez 😅
MommmyAS En merak ettiğim başlığı açmışsınız aynı durumdayız 3 ay 21 günlük 120 cc mama içiyor en fazla 2.5 saatte kalkıyoruz