A111 9,5 aylık benim bebeğim ben daha önce ağlatmalı eğitim almıştım öğrenmişti ama depremi yaşayınca ben bozdum geceleri hep yanıma aldım sonra da düzen oturtamadım gündüz tamamen desteksiz yatır çık beşiğinde geceleri de popoya pat pat yani hala uyanıyor ama bozulduğu ilk zamana göre epey yol aldık kesinlikle görüşün