Senazz11 Kızlar 1 aylık bebeğim var ve emziriyorum saçlarım komple beyazladi ve rengi aktı boyasam sorun olur mu
Mree Senazz11 bana boyatma demişti doktorum ama ne kadar süre olduğunu söylemedi fakat artık saçlarım kötüye gidiyor hamile olduğumdan beri boyatmadım şimdi sadece saçlarımın uçlarını boyatmayı düşünüyorum
izd Senazz11 boyanızın ne olduğu çok önemli burada. Maalesef çok pahalı ama ben phyto kullanıyorum. Hamileyken de kullanmıştım bir kez. Doktoruma danışarak ve okuyarak
Senazz11 Mree saçımın tepesi beyaz ortası kızıl altı siyah çingene saçi gibi oldu 9 ay boyatmadim bekledim doğumdan sonra dedim emzirmeyi unutmuşum 🤣🤣 şimdi de topuz yapa yapa basım ağrıdı benim beyazlar var olmasa diplere girmezdim de işte