Merhaba kızlar bebeğim 3 ay 12 günlük, gece gündüz tüm uykularını kendi yatağında uyurdu ama son 1 aydır babybjörn anakucağımız var gündüz hep onda uyuyor yatağına yatırıyorum geri alışsın diye uyanıyor sürekli anakucağını sallamamı istiyor uyurken ne dinlenebiliyorum ne yemek yapabiliyorum bazen wc bile gidemiyorım sallanmadığında uyandığı için artık kolum ağrıyor. Anakucağında da uzun süre durmaması gerekiyor bunu yaşayan var mı gündüz için yatağına nasıl alıştırdınız 😐