Bir de 4ayına kadar reflü yatağı kullandım artık ona sığmayınca başı yüksek yaptım yatağını ve yastık kullandım gündüz bile hep vaşı yüksek yatırdım beslerken daha dik şekilde verdim mamayı reflü çok baş belası korkutuyor da geceleri vs kusunca ama şükür iyiyiz şuan