Mery_mom Hanımlar 3 aylık bebeğim hasta oldu öksürüyor burnu tıkalı kusuyor sürekli ilaç kullanmıyorum sabah akşam serum fizyolojik ile burnunu yıkıyorum başka neler yapabilirim , siz neler yapıyorsunuz
3cocuklu7171 Mery_mom hırıltısı varsa tıkanıklıgıda coksa mutlaka götürün bnım oglumda 3 aylıkken cok agır bronşit gecırdı
izd Mery_mom bize doktor nazal yıkama önerdi. Tınaıklığına normal serum fizyolojik damlatmaktan daha iyi geldi.
3cocuklu7171 Mery_mom benım oğlumda oylydı defalarca göturdum bısy yok deyıp gondrdıler tam 3 aylıktı bı anda öksuruk arttı hırıltı basldı mamayı ıcmemeye başladı aldım hemen göturdum bu cocuk bronsıt nefes alamıyo dedı dr hemen hava verıldı ertesi gun ıyıce kötulestı sıkışıklıgı cok fazlaydı hemen yatıs verıldı suan 9 aylık 15 gune bır hasta dıyebılırım bırazdan alerjık dedıler o yüzden bn cok korkuyorum bbekler hasta olunca bı anda kötulesıyorlar
Sare5557 Benim bebeğimde basta öyleydi bende kendim falan acıyordum burnunu iyice ilerledi ciğerleri dolmuş antibiyotik iğne vs kullanmak zorunda kaldır cok ilerlemeden doktora götürün derim