Anneyim-a ben de o şekilde buluyorum o sabah. Doğduğu ilk hafta kundak yaptım sadece o da yenidoğan ünitesine götürüp getirirken. Küvezde de çıplaktı zaten en sevdiği şekilde. Kıyafet çok sevmiyor paşamız. Onun dışında kundak hayatta sevmez ben çok yapmayı istedim ama rahatsız olunca alıştıramadım, elleri ayakları daima serbest olacak yoksa uyumaz sinirlenir 🤣 ben kollarını bazen kundağının altına sıkıştırıyorum mücadele ediyor çıkarıyor kollarını sonra uyanıyor 🤭 bu sabah 6 bucuga doğru uyandım bir baktım gözleri açık üstünü de açmış ayakları tepiş tepiş 🤣🤣 normalde evimiz hep sıcak olur bugün soğuk biraz ama çok dert etmedim. Siz de üstünü açıyorsa uyku tulumu gibi bir şey alabilirsiniz. Ona göre giydirin üstünü örtmezsiniz. Rahat uyusun bebiş ❤️