Bebeğim memeyi almıyor.. 8 günlük..ilk günler emzik kullanmıştım ondanmı dedim emziği bıraktım yine almıyor.. 13,5 sarılık var.. uyandırıyorum ama yine almıyor memeyi. 4 saat sonra alırsa alıyor. ..canı istediğinde alıyor..arada kaşıkla vereyim dedim kan şekeri düşmesin sarılığına iyi gelsin diye Ama bu seferde memeyi hiç almadı. Korkuyorum 4 saaatte bir emse sorun olurmu ki. Sizdede varmı bu durumu yaşayan.