Zehra7233 Anneler bebeğimde içi su oluşmuş sivilceler olmş kol bacak ve popo kenarı ve dudak bölgesinde ne yapmam gerekiyor ve bu durumu yaşayanlar varmı bilen bilgilendirebilirmi beni
Zehra7233 Zehra7233 https://share.icloud.com/photos/04dSAK3F5XFmAORwPzkVKaWXg. Ve popo kenarında ağız kenarlarında da oluşmuş
mervemir- Zehra7233 ciddi birşeye alerjisi var gibi duruyor, fıstık falan yedi mi hiç? Yada fıstıklı bir şey?
Zehra7233 Defnesa evet anlık oluştular pazartesi uzmana götürecegım ama kaç defa götrdümde bir sonuca ulaşmadım 😞😒
Banu43 Zehra7233 inşallah degildir benim kardesimdede çıkmıştı duzenli krem kullandi gecti zonaya cok benziyo