Dün sabah karar aldım,son emzirmemden habersiz biranda ıslatıp nane sürdüm.Çok direndim bunu yapmamak için ama başka çarem kalmadı.Memeye güvenip yemek yemiyo.Doktor 2 yaşına gelmiş hala ne memesi diye fırçaladı bile beni.Dedim o an bu an.Her istediğinde nane döküyorum uff olmuş diye.Gecede uyandı meme için salladım uğraştım emmeden uyuttum.İlk gecemizi aştık. 2 .güne başlıyoruz hadi bakalım.Ama mememde şişlik ve ağrı var ufak.Sağdım biraz,soğuk uygulama yaptım.geçer inş.Sizde deneyimlerinizi anlatırmısınız lütfen.Birwz da duygusalım,üzülüyorum gibi 😢